kwietnia 10, 2018

Tyran - T. M. Frazier


Książki Wydawnictwa Kobiecego bardzo przypadły mi do gustu. W każdej znajduję coś wyjątkowego i to nie tylko w ich romansach, ale też w obyczajówkach od których raczej stronię. Po naprawdę dobrym Kingu nie mogłam się powstrzymać, sięgnęłam po Tyrana i miałam dość wysokie wymagania co do tej pozycji. 

W Kingu zachwycił mnie nastrój grozy, niebezpieczeństwa i przemocy. Czy w Tyranie również go znajdziemy? I tak i nie. Od razu powiem, że Tyran nie przebił poprzedniej części. Akcja książki ma miejsce w zupełnie innym miejscu. Raczej nie spotkamy tu bezwzględnych motocyklistów, imprez, narkotyków i dziwek, a szkoda. King oddał Doe rodzinie. Okazuje się że ma na imię Ray, jest córką senatora i mieszka w bogatym domu. Jej sytuacja rodzinna jest raczej skomplikowana, a do akcji wkracza Tanner, jej chłopak z przeszłości. Dziewczyna czuje się zagubiona, ale jej pamięć częściowo powraca.  Jednak w jej myślach wciąż króluje King.


Okazuje się, że życie Doe – Rey nie było usłane różami. Dziewczyna jest zagubiona i wściekła, że została przez Kinga przehandlowana. Ostatecznie bardzo mi się spodobała jej postawa i to że nie podporządkowała się nikomu. Sam King musi zmierzyć się czyhającym na niego zagrożeniem i zastanawia się jak odzyskać rodzinę.

Nie mogę Wam wyjaśnić znaczenia tytułu, ale bardzo interesującą postacią jest Tanner. Przez całą książkę napięcie rosło, a finał jest naprawdę super dynamiczny i poruszający. Taki trochę powrót brutalności z poprzedniej części. Za to wielki plus. Działo się tyle, że aż zachciałam przeczytać inne książki autorki o pozostałych bohaterach tej serii. Książę czyta się naprawdę szybko. Ja ją pochłonęłam na raz pewnego niedzielnego ranka i śmiało mogę polecić tę serię. Nie jest to kolejna romantyczna historia miłosna jakich wiele, ale pełna przemocy i namiętności przeprawa przez życie dwójki niesamowitych osób.
Idealna historia dla fanów romansów lub na rozluźnienie i lekarstwo na czytelniczą niemoc (ja w takiej właśnie chwili ją przeczytałam). 

Szczegóły:
Tytuł: Tyran
Tytuł oryginału: Tyrant
Tom: 2
Cykl: The King
Autor: T. M. Frazier
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron:  350

Brak komentarzy: